söndag, december 23, 2007

Färdigpysslad för i år!
Så var jag äntligen klar med julpysslet för i år:-)
3 satser fikonmarmelad, 1 sats citronmarmelad, 1 sats biscotti, chokladkola, lingontryffel, marsipanlimpa och vaniljsocker blev det av årets insats. Rätt hyfsat om jag får säga det själv. Lingontryffeln är ljuvligt len och inte så söt eftersom det är med lingon, biscottisarna med mandel, choklad och apelsin lika goda som förra året. Fikonmarmeladen är också favorit i repris. Det verkar gå åt hur många burkar som helst, bästa gå-bort-presenten. Citronmarmeladen var det många år sedan jag gjorde men den var lika skarpt citronig i smaken som då. Jag gillar citrus! Det enda som återstår är egentligen nyårsbrevet, men det är ju goda tider med det. Ett helt två veckor långt jullov ska jag ha nu. Åker om ett par timmar till Skåne, familj och mors julbord i morgon. Hoppas på lite lugnt även i juldagarna, men det får man ju se;-) Från tredje dag jul är det dock Stockholmsledigt som gäller. GOD JUL!

Inga kommentarer: